loading...
شرکت امنیت هوشمند|02166068902
نویسنده بازدید : 360 نظرات (0)

تیغه کرکره برقی به 2دسته کلی تقسیم می شود که در نمودار پایین به صورت کامل مصور شده است.

نمودار انواع تیغه


پر مصرف ترین تیغه به دلیل سبک بودن و ارزان بودن،تیغه لمومینیومی میباشد.
شاید تیغه آلومینیومی در قیمت مترمربع قیمت بالایی داشته باشد،ولی تیغه گالوانیزه به دلیل وزن بیشتر باید از موتور قوی تری استفاده نمود و همین باعث اختلاف قیمت با دهنه های تیغه آلومینیومی میشود.
علاوه بر این تیغه آلومینیومی نسبت به تیغه گالوانیزه عمر بیشتری دارد و رنگ بر روی تیغه آلومینیومی بهتر مینشیند و بعد از برخورد نور آفتاب رنگ بلند نمیشود.



در تصاویر پایین با بخشی از تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه آشنا خواهید شد.

تیغه های اینتل دُر

تیغه و پروفیل



تیغه 3ستونه


پانچ دار



تیغه 2ستونه قوصدار


تیغه فومدار_تیغه پانچدار_تیغه پادری
انواع تیغه



تیغه پرسی



انواع برندهای تیغه کرکره برقی


رنگهای مختلف کرکره برقی


*** فروش و ارسال انواع تیغه به سراسر کشور توسط اینتل دُر با قیمت مناسب ****

 تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکرهانواع تیغه کرکره برقی _ تیغه گالوانیزه کرکره برقی _  تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکرهانواع تیغه کرکره برقی _ تیغه گالوانیزه کرکره برقی _  تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکرهانواع تیغه کرکره برقی _ تیغه گالوانیزه کرکره برقی _  تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکره برقی _ فروش تیغه کرکرهانواع تیغه کرکره برقی _ تیغه گالوانیزه کرکره برقی _ 


 

نویسنده بازدید : 168 نظرات (0)

تعمیر آیفون تصویری کوماکس commax

یکی از پر طرفدار ترین آیفون تصویری محصولات شرکت کوماکس است که ما در زمینه فروش و تعمیر آیفون تصویری کوماکس مشغول هستیم و به صورت تخصصی این تعمیرات را انجام میدهیم.

آیفون تصویری کوماکس از 3بُرد تشکیل میشود.
بُرد صدا
بُرد تصویر

بُرد تغذیه (منبع تغذیه)

متخصصان موسسه اینتل دُر برای کاهش هزینه ها بیشتر سعی بر این دارند که این قطعات را بالعکس موسسه های دیگر تعمیر کنند و در شرایط هاد و ضروری دست به تعویض این قطعات بزنند.
تا شما عزیزان متحمل پرداخت هزینه های اضافی نباشید.

شرکن اینتل دُر برای تعویض قطعات مدت 12 ماه ضمانت بی قید و شرط میدهد و شما مشتریان عزیز میتوانید از عوامل ما کارت ضمانت را دریافت نمایید.

چون قطعات الکترونیکی قابل پیش بینی نیستند و این امکان وجود دارد که بعد گذشت 5دقیقه از خروج عوامل مشکل قبلی دوباره اتفاق بیوفتد و آیفون شما دوباره به مشکل برخورد نماید.

پس از همین جهت برای رضایت و کسب مال درست این موضوع را انجام میدهیم.



آیفون تصویری کوماکس برای قیمت آیفون تصویری کوماکس و برای تعمیر آیفون تصویری کوماکس و تعمیرات آیفون تصویری کوماکس با نمایندگی تماس بگیرید.آیفون تصویری کوماکس برای قیمت آیفون تصویری کوماکس و برای تعمیر آیفون تصویری کوماکس و تعمیرات آیفون تصویری کوماکس با نمایندگی تماس بگیرید.آیفون تصویری کوماکس برای قیمت آیفون تصویری کوماکس و برای تعمیر آیفون تصویری کوماکس و تعمیرات آیفون تصویری کوماکس با نمایندگی تماس بگیرید.


نویسنده بازدید : 199 نظرات (0)

افزایش رتبه در الکسا

همانطور که میدانید افزایش رتبه در الکسا برای جایگاه شما در گوگل تاثیری نمیگذارد و این دو از هم جدا هستند.

ولی برای افزایش رتبه باید چه کار کرد؟

شما باید لینک سایت الکسا را در وبسایت یا وبلاگ خود به این صورت www.alexa.com بیاورید تا الکسا بخاطر این از سایت شما بیشتر بازدید نماید و در کوچکترین تغییرات به شما رتبه بدهد.

شما باید کاری کنید که بازدید کنندگان شما به وسیله نوار توبلار الکسا از سایت شما بازدید کنند و خود شما هم باید این کارا انجام دهید و نوار توبلار را بر مرورگر خود نصب نمایید.

چون الکسا فقط زمانی به شما رتبه میدهدکه بازدیدکنندگان نوار توبلار را نصب کرده باشند و الکسا فقط به این نوار حساس میباشد و در غیر این صورت شما امتیازی در بازدید از الکسا نخواهید گرفت.

پس نکته مهم این است که شما بازدید کنندگان خود را تشویق کنید که از طریق لینک زیر نوار توبلار الکسا را روی مرورگر خود نصب نمایند.
www.alexa.com/toolbar

برای اینکه شما امتیاز بیشتری بگیرید باید مخاطبان خود را تشویق نمایید تا رتبه سایت و یا وبلاگ شمارا در الکسا مشاهده نمایند و در صورت امکان نظر هم بدهند که نظر دادن بهترین عامل برای کسب امتیاز میباشد.
(((کلیک کنید)))

افزایش رتبه در الکسا

 

نویسنده بازدید : 500 نظرات (0)

انتخاب درست کرکره برقی:ما میخواهیم در این بخش شما عزیزان را در انتخاب درست کرکره برقی راهنمایی کنیم.
در این بخش دو مبحث وجود دارد:

      1-تیغه
      2-موتور

تیغه:

در انتخاب تیغه اگر اجناس ایرانی با کیفیت مد نظر دارید میتوانید از فرآورده های شرکت ایرالکو انتخاب نمایید که اصطلاحاً گفته میشود کرکره اراک.
چون همانطور که میدانید،قطب آلومینیوم ایران استان مرکزی و شهرستان اراک میباشد که بالاترین تولید آلمینیوم در ایران را دارد و شرکت ایرالکو هم از قدیمی ترین و بهترین شرکتهای تولید شمش آلومینیوم در ایران و مقام دار در جهان میباشد.
ولی به نظر شخصی بنده،اگر شما نمیخواهید تیغه بی صدا تهیه نمایید و میخواهید که دهنه(ابعاد درب ورودی) شما با قیمت بهتری جمع شود،بهتر این است که از آلومینیوم سنگین تهران استفاده نمایید که 30%در هزینه شما صرفه جویی شود.
ولی دقت نمایید که رنگ تیغه های شما جنس مرقوب باشد و حدالامکان از رنگهای ترکیه ای که با فناوری الکترو استاتیک رنگرزی شده باشد.
چون نکته بسیار مهم در انتخاب کرکره برقی از نظر اکثر مشتریان رنگ تیغه میباشد.
ولی توجه داشته باشید که از تیغه سبک استفاده نکنید چون بعد از مدتی قلابها از هم باز شده و خسارات جانی و مالی میتواند در پی داشته باشد.
ولی بعد از اینکه شما تیغه سنگین انتخاب کردید،حالا نوبت انتخاب رنگ میباشد که در بالا توضیح داده شد.
البته استفاده از رنگهای کوره ای پودری هم انتخاب بدی نیست ولی نکته مهم انتخاب برند رنگ میباشد که باید همانطور که گفتم حداقل رنگ ترکیه ای باشد تا در برابر سرما،گرما،نور خورشید،ضربه،باز و بسته شدن و . . . استحکام داشته باشد.
بعد ازانتخاب تیغه کرکره به سراغ موتور میرویم.

موتور:

موتورهای کرکره برقی شامل سه قِسم میشوند:1-تیوبلار(داخلی) 2-ساید(خارجی) 3-MC(فروشگاهی)





تیوبلار:
این نوع موتورها در داخل شفت قرار میگیرد و بعد از نصب دیده نمیشود.
موتورهای تیوبلار اکثراً در یک لول و اندازه هستند و فقط اسامی متفاوتی دارند(برخی از برندها هستند که تولید یک کمپانی میباشد) ولی در کل همانند هم هستند،به جزء موتورهای max هلند و barzante ایتالیا که این دو از بهترین و مرقوبترین موتورهای داخل بازار میباشد که از 30نیوتن وتا 300نیوتن موجود میباشد.

ولی برای انتخاب درست این موتور شما باید طول دهنه خود را بر عرض ضرب نمایدد و حاصل را تقسیم بر 10کنید تا توان لازم برای موتور را متوجه شوید.





(((برای درک بهتر به مثال پایین توجه نمایید)))

کرکره برقی
 

همانطور که در شکل بالا مشاهده می نمایید موتوری که شما باید انتخاب کنید حداقل باید 180N باشد تا پاسخگوی دهنه شما باشد.
امـــّـــــا نکته بسیار مهم اینجاست که این درب عرض زیادی دارد و موتور قاعدتاً به توان زیادی نیازمند است که این دهنه را بالا و پایین ببرد.
پس برای این ما باید موتور قوی تری انتخاب کنیم که احیاناً به مشکل برنخوریم.
پس ما برای این دهنه استاندارد است که موتور 200نیوتون انتخاب کنیم.
 

موتور ساید:

موتور ساید به طور معمول در دهنه های بالاتر از 22مترمربع کاربرد دارد و به دلیل کم تردد بودن این دستگاه و اضافه نشدن چشمی به این دستگاه،برای فروشگاه ها استفاده میشود.
این نوع موتور یک زنجیر خلاص کن دارد که در صورت قطع برق میتوانید از آن برای بالا و پایین بردن دهنه استفاده نمایید.
این نوع موتور ها بر حسب کیلوگرم(kg) محاسبه میشود و از 300 تا 1500کیلوگرم در بازار موجود است.
موتور ساید در 2مدل upsدار و بدونups میباشد که میتوان باطری بکاپ را به این دستگاه نصب نمود.
از برندهای مرقوب این نوع موتور میتوان از barzante , nice و . . . نام برد.


mc(فروشگاهی)

این موتور روی شفت نصب میشود و دارای فنر میباشد که در مواقع قطع برق میتوانید کرکره خود را به راحتی فقط بالا ببرید.
این نوع موتور به راحتی قابل نصب میباشد و به همین دلیل خیلی از نصابان علاقه زیادی دارند که از این موتور برای نصب استفاده کنند ولی نکته ای که در این بخش اهمیت دارد این است که، موتورmc را به هیچ عنوان نباید برای پارکینگ استفاده نمود.چون این موتور برای ترددهای کمتر از روزی 10بار طراحی شده و در صورت عدم رعایت این موضوع،قطعاً موتور شما با مشکل روبرو خواهد شد.
موتورnice یکی از بهترین برندهایی است که موتورmcتولید مینماید.
ولی پیشنهاد بنده این است که بجای استفاده از موتورmc شما از موتور تیوبلار استفاده کنید،تا هم امنیت بالایی داشته باشید و هم از عمر بالای موتور خود لذت ببرید!

امیدوارم در این بخش توانسته باشم که شما عزیزان را برای خرید وتهیه کرکره برقی راهنمایی کرده باشم.
رضایت قلبی و آسایش شما هدف ماست!حتی اگر از ما خرید صورت نگیرد!!!




درب کرکره ای و درب کرکره ای پارکینگ و درب پارکینگ کرکره ای و درب برقی کرکره ای و قیمت درب کرکره ای را از ما بخواهید. درب کرکره ای و درب کرکره ای پارکینگ و درب پارکینگ کرکره ای و درب برقی کرکره ای و قیمت درب کرکره ای را از ما بخواهید. درب کرکره ای و درب کرکره ای پارکینگ و درب پارکینگ کرکره ای و درب برقی کرکره ای و قیمت درب کرکره ای را از ما بخواهید. 

نویسنده بازدید : 178 نظرات (0)

تعمیر انواع آیفون تصویری

موسسه اینتل دُر مفتخر است با بهره گیری از عوامل متخصص تعمیر انواع آیفون تصویری را در تمام مناطق تهران بپذیرد و تمامی خدمات را به نحو احسنت انجام دهد.

ما برای اینکه مشتریان را با رضایت خاطر حفظ نماییم و این مشتریان بتوانند به راحتی و بدون هیچ واهمه ای مارا به دیگران معرفی کنند،برای تعمیرات آیفون توصیری مدت12ماه ضمانت بی قید و شرط را ارائه میدهیم.

قطعاتی که توسط عوامل ما برای سرویس قطعه شما تعمیر میشود دارای گارانتی میباشد و ما این ضمانت را برای شما بصورت بی قید و شرط ارائه میدهیم.

همکاران عزیز در سراسر کشور میتوانند برای دریافت تمامی قطعات آیفون توصیری با ما تماس بگیرند و ما با بهترین قیمت این قطعات را برای این دسته از عزیزان ارسال مینماییم.

 




تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 4,607
  • بازدید کلی : 61,274
  • آموزش رایگان
    موسسه اینتل دُر(حسن زاده) در نظر دارد برای ایجاد اشتغال جوانان در عرصه سیستم های تهویه و سیستم های امنیتی آموزش هایی را با بهترین شرایط ایجاد کند.

    برای اطلاع از شرایط ویژه میتوانید با شماره تلفن زیر بخش آموزش تماس حاصل نمایید.

    0216608902