loading...
شرکت امنیت هوشمند|02166068902
نویسنده بازدید : 551 نظرات (0)

تعمیرات آیفون تصویری




اینتل دُر intelldoor بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات آیفون تصویری در تهران

 

 
تعمیر انواع آیفونهای تصویری هیوندای،کوماکس،آلدو،سوزوکی،کنوی،تابا و . . . ما با سالها تجربه و با هدف رضایت مشتریان در جهت طراحی،نصب و تعمیرات انواع سیستمهای حفاظتی و امنیتی وبهره گیری از افراد متخصص و خلاق در زمینه مشاوره،نصب و تعمیرات به این مهم رسیده ایم که خدمات خود را در راستای رضایت شما به کار بگیریم.
 
ما با استفاده از  اکیپ های سیار و دارا بودن پایگاه اینترنتی مفتخر هستیم که خدمات تعمیر آیفون تصویری را به منظور آسایش شما در محل انجام دهیم.
 
 ما با استفاده از قطعات اصلی و اجناس مصرفی با کیفیت با اعتماد به نفس، کلیه خدمات خود را از  6  تا 18 ماه ضمانت میکنیم.
 
کلیه خدمات این موسسه همراه با 12 ماه ضمانت تعویض بی قید و شرط می باشد

 

02166068902

تعمیرات آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری_تعمیر آیفون تصویری کوماکس_تعمیر آیون تصویری رنگی_تعمیر آیون تصویریcommax_تعمیر آیون تصویری سیماران_تعمیر انواع آیفون تصویری_تعمیر آیون تصویری آلدو_تعمیر آیون تصویری کماکس_تعمیر آیون تصویری کنوی_تعمیر آیون تصویری سوزوکی_تعمیرات آیفون تصویری_تعمیرات آیفون تصویری کوماکس_تعمیرات آیفون تصویری رنگی_تعمیرات آیفون تصویری commax_تعمیرات آیفون تصویری sdlhvhk_تعمیرات آیفون تصویری آلدو_تعمیرات آیفون تصویری کماکس_تعمیرات آیفون تصویری کماکس_تعمیرات آیفون تصویری کنوی_تعمیرات آیفون تصویری سوزوکی_تعمیرات آیفون تصویری تابا_تعمیرات آیفون تصویری_تعمیرات انواع آیفون تصویری_نمایندگی آیفون تصویری کوماکس_نمایندگی آیفون کوماکس_نمایندگی آیفون تصویریcommax_نمایندگی آیفون commax
نویسنده بازدید : 267 نظرات (0)

جک ریلی

یکی از مزیت های بزرگ جک ریلی که باعث شده تا افرادی طرفدار جک های ریلی باشند این است،که این نوع جک اصلا فضای پارکینگ را اشغال نمیکند.


ولی ایراد بزرگی هم دارد که باعث میشود این حسنِ عدم اشغال فضا دیده نشود توسط اکثر افراد، چون این این نوع جک،باید تحت نگهداریِ زیادی باشد.
چون بعد از مدتی که در ریل ها سنگ ریزه می رود موجب لق شدن و یا کج شدن ریل شده و ایجاد سر و صدای فراوان خواهد شد و صلب آسایش می کند.

بنده در این پست شما را با تعدادی از برندهای داخلی و خارجی موجود آشنا خواهم کرد، ولی از طرف ما اصــــــــــــــــــــــلاً توصیه نمی شود که از این نوع جک(ریلی) استفاده نمایید.

چرا که بنده با استفاده اجباری از این جک بسیار ناراحت و ناراضی هستم و نمیخواهم این نارضایتی برای مشتریان هم پیش بیاید.

چون یکی از بزرگترین شعائر ما این است که مشتریان باید در راحتی و آسایش از محصولات ویا خدمات  اینتل دُر intelldoor  استفاده نمایند.



BENINCA

CUCCI

NICE

PROTECO

BEAUTY


SEA


ARINA


aldo

SIMARAN












 

جک ریلی _ فروش جک ریلی _ تعمیر جک ریلی _ جک بازویی _ نمایندگی جک ریلی 
جک ریلی _ 02166068902 _ مؤسسه حسن زاده
جک ریلی _ فروش جک ریلی _ تعمیر جک ریلی _ جک بازویی _ نمایندگی جک ریلی 
جک ریلی _ 02166068902 _ مؤسسه حسن زاده
جک ریلی _ فروش جک ریلی _ تعمیر جک ریلی _ جک بازویی _ نمایندگی جک ریلی 
جک ریلی _ 02166068902 _ مؤسسه حسن زاده

 

نویسنده بازدید : 234 نظرات (0)

 

جک برقی

خدمات جک برقی اینتل دُر به شرح زیر میباشد.


کارشناسی
 
                فروش
 
                          نصب
  
 
و تعمیرات انواع جک برقی ایرانی و خارجی.
 

 
 
arina
 
 

PROTECO

 
 

v2 CALYPSO

 
 

cucci

 
 
 
 
 
 
simaran
 
 
 
 
partiran

 

 

 

t m s

 


و غیره  .  .  . 

 



همراه با 1سال گارانتی بی قید و شرط

تعمیر تخصصی دربها در محل توسط مجرب ترین افراد

خدمات 24ساعته و شبانه روزی

12ماه گارانتی برای تعمیرات

مادام العمر خدمات پس از فروش

فروش تمامی قطعات و اجناس به همکاران عزیز.

تخفیفات ویژه برای تمامی  مشتریان



(((آخرین قیمت را از ما بگیرید)))

 

جک پارکینگ _ قیمت جک درب اتوماتیکدرب برقی+قیمت _ درب بازکن اتوماتیک _ nvf fvrd _ جک پارکینگ _ قیمت جک درب اتوماتیکدرب برقی+قیمت _ درب بازکن اتوماتیک _ nvf fvrd _ جک پارکینگ _ قیمت جک درب اتوماتیکدرب برقی+قیمت _ درب بازکن اتوماتیک _ nvf fvrd _ جک پارکینگ _ قیمت جک درب اتوماتیکدرب برقی+قیمت _ درب بازکن اتوماتیک _ nvf fvrd _ 

نویسنده بازدید : 472 نظرات (0)

درباره یوز پلنگ

تقریبا در هر جایی که سخنی از یوزپلنگ به میان آمده و یا مطلبی راجع به آن نوشته می شود، اولین چیزی که گفته می شود و یا ذهن شنونده یا خواننده را به خود معطوف می کند، آن است که “یوزپلنگ سریعترین پستاندار جهان است!” امروزه یوزپلنگ آسیایی یکی از درمعرض خطرترین حیوانات دنیا می باشد که گستره پراکنش آن از بخشهای وسیعی در غرب و جنوب آسیا در قرن گذشته به بخشهای بیابانی کشورمان محدود گردیده و از این جهت شاید نام یوزپلنگ ایرانی برای آن برازنده تر باشد. امروزه یوزپلنگ ایرانی پس از پلنگ آمور که تنها 30 تا 40 قلاده از آن در طبیعت باقی مانده، دومین گربه سان درمعرض خطر دنیا به شمار می آید.

“یوزپلنگ” به چه معناست؟

همانگونه كه مشخص است، یوزپلنگ تركیبی از دو كلمه یوز و پلنگ است. یوز در فارسی، بن مضارع یوزیدن است و  فعل یوزیدن به معنای “جستن، جهیدن، جستجو و طلب كردن” می باشد و یوز را به جهت “جستجوی شكار” به این نام می خوانند. به عبارت دیگر یوز یعنی جوینده، طلب كننده و شكار كننده. از آنجا كه از سگهای شكاری هم برای دنبال كردن و گرفتن شكار استفاده می شده، به آنها هم یوز گفته می شده است. با توجه به تعاریف فوق، بدیهی است كه یوزپلنگ به معنای پلنگی است كه به دنبال شكار می گردد و به اصطلاح با یوزیدن آنرا می گیرد. شاید بتوان گفت كه در گذشته برخی بر این باور بودند كه یوزپلنگ نوعی پلنگ است و عنوان “پلنگ شكاری” نیز دلیل دیگری بر این مدعا است. البته، برخی یوزپلنگ را نوعی یوز می دانستند كه پدر یا مادر آن پلنگ باشد و به همین ترتیب، یوزشیر یعنی یوزی كه یكی از والدینش شیر بوده است. بعلاوه، واژه دیگری بنام “هَوْبَر” در گذشته وجود داشته كه آنهم به معنای یوز و توله یوز بوده، ولی به نظر می رسد كه این كلمه امروزه منسوخ شده است.  با مراجعه به اشعار و متون قدیمی ایرانی، می توان دریافت كه در گذشته این جانور با نام یوز شناخته می شده و كمتر به آن یوزپلنگ گفته می شده است.

برای این جانور زیبا در زبانهای مختلف، نامهای گوناگونی بكار رفته است، به عنوان مثال، نام عربی آن فهد است، حال آنكه در تركمنستان به آن “پولام” و در افغانستان “تازی پلنگ” (فارسی دری) و “تازی پرنگ” (پشتو) گفته می شود. از سوی دیگر، در پاكستان، به این جانور به براهوئی “یوز” و به مكرانی، “گورك” گفته می شود. در زبان سواحیلی كه به خصوص در شرق آفریقا رایج است، یوزپلنگ را “دوما” می نامند.

یوزپلنگ را گاهی به نام انگلیسی آن یعنی “چیتاCheetah” می نامند كه خود این كلمه، از كلمه chita به معنای “خالدار”، مشتق شده است. این لغت هندویی (chita ) كه در هندوستان عمدتا برای این جانور زیبا به كار می رود، ریشه سانسكریتی دارد و ازcitrakaya  یا  citraka گرفته شده است. یوزپلنگ در سرتاسر دنیا با نام هندی خود یعنی چیتا شناخته می شود.

سابقه استفاده از یوزپلنگ در شکار و همراهی آن با انسان، به بیش از 5000 سال پیش برمی گردد که در آن زمان سومریان این جانوران را تربیت کرده و برای شکار  با خود همراه می ساختند. اروپائیان نیز سابقه ای نسبتا طولانی در آشنایی با این جانور و استفاده از آن برای شکارهای خود دارند، ولی این بس مایه تعجب است که به رغم این آشنایی طولانی مدت، لینه، طبیعیدان بزرگ سوئدی در کتاب ارزشمند خود Systema naturae ، که در سال 1758 منتشر گردید و در آن جانوران بسیاری را رده بندی کرده بود، نامی از یوزپلنگ نبرده است. در سال 1776،شرِبِر Schreber، جانورشناس آلمانی بود که این جانور را با نام علمی Felis jubatus طبقه بندی نمود. ولی طبیعیدانان متوجه شدند که یوزپلنگ از جهات بسیاری با سایر گربه ها تفاوت دارد و سرانجام، جوشوا بروکس Joshua Brookes که صاحب یک موزه جانورشناسی و آناتومی در لندن بود، نام جنس یوزپلنگ رادر سال 1828 به Acinonyx تغییر داد.

انواع یوزپلنگ




اینتل دُر حامی یوز ایرانی

 

 

نویسنده بازدید : 279 نظرات (0)

جک برقی(اتوماتیک)

جک برقی همانطور که میدانید روی درب آهنی و دیوار کناری(درب) نصب میشود و با استفاده از یک ماردونی درب شمارا باز و بسته می نماید.

این نوع جک با تنظیمات بسیار بالایی که دارد میتوان سرعت اولیه باز شدن،سرعت ثانویه بازشدن،سرعت اولیه بسته شدن،سرعت ثانیه بسته شدن و مدت زمان فشار برای بسته شدن را تنظیم نمود.

معایب

قیمت بالای این جک(قیمت آهن درب شما+قیمت جک)
کمبود قطعات و تعمیرکاران
لَش شدن(این جک بعد از مدتی به اصطلاح لَش میشود)
حرز شدن پیچ ها و ماردونی(که باعث لغزش و سروصدا میشود)

مزایا
شیک بودن(چون درب آهنی را هر مدلی که مورد علاقه تان است انتخاب میکنید)
تعدد دفعات باز و بسته شدن

قدرت و توان این نوع جک بستگی به شرایط مصرف، هم میتواند جزء مزایا باشد و هم معایب.

ولی با نصب اصولی و درست میتوان این معایب را به تعبیق انداخت که موسسه اینتل دُر برای جلب رضایت مشتریان از بهترین و مجرب ترین افراد برای نصب این نوع جک استفاده نموده است و ما با ایده های خلاقانه خود بعضی از این معایب را حذف نموده ایم.

***تمامی خدمات اینتل دُر،دارای 12ماه ضمانت بی قید و شرط میباشد***



درب جک برقی


جک برقی و مشتقات


   ***موسسه اینتل،فروشنده تمامی برندهای جک برقی****


 درب بازکن برقی _ قیمت درب های اتوماتیک _قیمت های درب اتوماتیک _ انواع درب اتوماتیک درب اتوماتیک _ درب بازکن برقی _ قیمت درب های اتوماتیک _قیمت های درب اتوماتیک _ انواع درب اتوماتیک درب اتوماتیک _ درب بازکن برقی _ قیمت درب های اتوماتیک _قیمت های درب اتوماتیک _ انواع درب اتوماتیک درب اتوماتیک _ درب بازکن برقی _ قیمت درب های اتوماتیک _قیمت های درب اتوماتیک _ انواع درب اتوماتیک درب اتوماتیک _

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 4,852
  • بازدید کلی : 61,519
  • آموزش رایگان
    موسسه اینتل دُر(حسن زاده) در نظر دارد برای ایجاد اشتغال جوانان در عرصه سیستم های تهویه و سیستم های امنیتی آموزش هایی را با بهترین شرایط ایجاد کند.

    برای اطلاع از شرایط ویژه میتوانید با شماره تلفن زیر بخش آموزش تماس حاصل نمایید.

    0216608902